Tου Γιώργου Φαρφαρα
Τράπεζες και εισπρακτικές εταιρίες
συνεχίζουν να τηλεφωνούν σε καταναλωτές, που έχουν καθυστερήσει την πληρωμή
δόσεων των δανείων τους, παρότι οι τελευταίοι έχουν ξεκινήσει τη διαδικασία για
την υπαγωγή τους στο Ν. 3869/2010, για τη ρύθμιση χρεών υπερχρεωμένων
νοικοκυριών, όπως καταγγέλλει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ).
«Οι ενοχλήσεις συνεχίζονται, ακόμα
και σε καταναλωτές, που έχουν καταθέσει αιτήσεις, στο Ειρηνοδικείο και έχει
οριστεί και δικάσιμος. Οι πιέσεις που ασκούνται στους καταναλωτές, είναι
έντονες, τους δημιουργούν άγχος και φόβους.
Πολύ συχνά, παραβιάζεται και η ελληνική νομοθεσία, για τις εισπρακτικές εταιρίες, οι δε πρακτικές επικοινωνίας, που ακολουθούνται, μπορούν να χαρακτηριστούν επιθετικές», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ.
Πολύ συχνά, παραβιάζεται και η ελληνική νομοθεσία, για τις εισπρακτικές εταιρίες, οι δε πρακτικές επικοινωνίας, που ακολουθούνται, μπορούν να χαρακτηριστούν επιθετικές», επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ.
Μάλιστα, ζήτησε, με επιστολή του
προς το Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή, Δημήτριο Σπυράκο, την τροποποίηση του Ν.
3869/2010, ώστε από τη στιγμή, που οι Τράπεζες ενημερώνονται, για τις
ημερομηνίες των δικάσιμων, να έχουν την υποχρέωση να δίνουν εντολή, στις
εισπρακτικές εταιρίες, να σταματούν οι οχλήσεις των δανειοληπτών.
«Το ΚΕΠΚΑ διαμαρτύρεται έντονα για
την πολιτική πίεσης των καταναλωτών από τις τράπεζες και τις εισπρακτικές
εταιρίες. Καλούμε τους καταναλωτές, να ζητούν και να καταγράφουν τα στοιχεία
αυτού που τους τηλεφωνεί, τη συχνότητα των οχλήσεων, τις ώρες των οχλήσεων και
να καταγγέλλουν τα περιστατικά, στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Για καταγγελίες ή περισσότερες πληροφορίες,
ας απευθυνθούμε στο ΚΕΠΚΑ, τηλ. 2310-233333, ώρες 09:00 – 14:30», σημειώνουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου